“امروز” را فراموش نکن!

در خرید از وبگاه های اینترنتی (اینترنت وبسایت) بسیاری افراد پیش از خرید به پیام های مشتریان قبلی (ری ویو و کامنت) توجه می کنند و این یکی از عوامل اثرگذار در انتخاب های آنان به شمار می رود.
پیام های منفی به دلیل ریسک گریزی بسیاری انسان ها اثر بیشتری از مثبت ها دارند، ولی برخی پیام های مثبت هم بسیار اثرگذارند.
پژوهش ها نشان می دهد آنهایی که مرجع زمانی مشخص و به ویژه “امروز” دارند می توانند اثر بیشتری در خرید مشتریان آینده داشته باشند و آنها چنین پیام هایی را مثبت تر ارزیابی می کنند.
توصیه می کنند از مشتریان خود بخواهید بلافاصله پس از خرید و در همان روز پیام مثبت خود را در شبکه های اجتماعی و وبگاه های خرید بفرستند.
“به فلان رستوران رفتم غذا کیفیت بسیار خوبی داشت.”
در برابر
“امروز به فلان رستوران رفتم غذا کیفیت بسیار خوبی داشت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *