تولید محتوای تبلیغاتی را جدی بگیرید!

care about the content

تولید محتوای تبلیغاتی از آن دسته کارهایی‌ست که اصلا شوخی بردار نیست؛ چرا که می‌تواند تمام هزینه‌هایی که برای تبلیغ محصول یا خدماتتان انجام می‌ دهید را به سرعت نابود کند!

برای تولید محتوای تبلیغاتی نیاز است برندتان را بیشتر از خودتان بشناسید. اینجا همان جایی است که کپی برداری جواب نمی ‌دهد و نیاز است شما همه چیز را شخصی‌ سازی کنید.

تحقیقات نشان می ‌دهد که ۹۵ درصد تصمیمات مشتریان در لایه ناخودآگاه ذهن آنها اتفاق می‌ افتد! 

تمام اتفاقاتی که قرار است در فرآیند برندسازی شما رخ دهد از طراحی نام برند، لوگو، رنگ، فونت و شعار گرفته تا متن ‌های تبلیغاتی و تصاویر و سناریوی کلیپ تبلیغ شما، باید بتواند محرک‌ های ناخودآگاه ذهن مردم و مشتریان را نشانه بگیرد و فعال کند.

برای این که تبلیغات شما نابود نشود:

محتوای تبلیغ باید برای مشتری تداعی‌ کننده معنا یا ارزشی خاص و تعریف شده باشد.

قسمت ناخودآگاه ذهن مشتری را نشانه بگیرید. همه چیز آنجا اتفاق می ‌افتد!

باید حاوی عناصر و نشانه‌ هایی باشد که کاربرد محصول یا خدمات شما را به مردم القا کند.

همواره چهار عنصر ظرافت، کفایت، ناخودآگاه و علمی بودن را دارا باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *