وقتی اسم ها پول می سازند!

when names create money

خواندن مطلب زیر شما را شگفت زده می‌ کند! 

باورتان می شود آنچه می خوانید نتایج مجموعه ای از تحقیقات علمی باشد؟

صاحبان یک رستوران تازه تاسیس تصمیم گرفتند برای افزایش فروش شان راهکار جدیدی را امتحان کنند. آنها اسم برند غذایی شان را طوری طراحی کردند که پتانسیل فروش شان بالاتر برود.

آنها برای تحقق این هدف بر اساس توصیه یک مشاور کسب و کار از یک ترکیب آوایی استفاده کردند که با حروف جلو دهان آغاز و به حروف عقب دهان ختم شود؛ چرا که تحقیقات ثابت کرده افراد علاقه بیشتری به پرداخت پول برای خوراکی هایی دارند که عمل بلعیدن و خوردن را به آنها القا می کند!

چیزی که ماهیت یک برند را می سازد تنها وجه فیزیکی آن نیست؛ بلکه احساسات و ذهنیاتی است که مشتری و مخاطب به صورت ناخودآگاه از نام آن برند دریافت می کند!

شاید دیگران بتوانند محصولات شما را کپی کنند، ولی احساساتی که نام برند شما به مخاطبان منتقل می کند را هرگز نمی توانند!

دوست دارید با ترفندهای نام گذاری برند برای درآمدزایی بالا آشنا شوید؟ انیمیشن زیر را تماشا کنید:

https://goo.gl/bT5efc

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *