کرسی مدیریت، جایگاهی که به کسی وفا نکرده است!

مطابق نتایج حاصل از نظرسنجی اینتراکت-هریس که به‌صورت آنلاین با مشارکت حدود هزار نفر از افراد شاغل در آمریکا انجام شد، ۹۱درصد از کارمندان می‌ گویند که: مشکلات مدیران در برقراری ارتباط می‌ تواند به عملکرد آنها آسیب برساند و جایگاه ‌شان را متزلزل سازد.

با ورود به عصری که ارتباطات بین فردی در آن هر روز شکل پیچیده تری به خود می گیرد، مدیران و سرپرستان موفق در سازمان ها ناچار به فراگیری مهارتی جدید به نام مهارت طراحی رفتار‌ می باشند.

این همان شاه ‌کلیدی است که نخستین بار ویلیام مولتون مارستون حقوقدان و روان‌ شناس سرشناس آمریکایی در سال ۱۹۲۸ با معرفی تست  ‌شخصیت‌ شناسی دیسک به دست ما داد.

قاعده‌ پیچیده‌ ای ندارد؛ از طریق این ابزار تیپ شخصیتی غالب در هر فردی را شناسایی و متناسب با آن با افراد رفتار می ‌کنیم.

به علاوه در نقش یک مدیر، تفویض اختیارات و وظایف در سازمان‌ را با سهولت بیشتری انجام می دهیم.

مدل رفتارشناسی دیسک ابزاری است که کمک می‌ کند با شناخت رفتار دیگران سکان روابط خود با مشتریان، همکاران، ارباب رجوع، مدیران یا کارمندان را در دست بگیریم و نواقص روش‌ های ناکارآمد ارتباطی و مدیریتی گذشته را جبران کنیم.

تا دیر نشده برای تثبیت یا ارتقای جایگاه سازمانی خود کاری کنیم …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *