وقتی می ‌خواهیم به هر قیمتی به قافله برسیم!

هرگز نمی توانید بیشتر از یک مدت در سراشیبی کوه بدوید؛ بدیهی است که هر چه کوهی که از آن بالا می روید بلند‌تر باشد باید برای رسیدن به قله ‌اش صبر بیشتری به خرج دهید و بیشتر زحمت بکشید.

این روزها ما می‌ خواهیم نابرده رنج، گنج‌ ها را پیش پیش خرج کنیم!

مثال آشکار این موضوع، موسسات آموزشی هستند.

بخشی از ناکامی این موسسات  در جذب اعتبار نزد مشتریان شان از این علت سرچشمه می ‌گیرد که عده‌ ای بی ‌توجه به مفاهیم مهمی چون تخصص و سواد اطلاعاتی جدید، قدم روی پای بزرگان کار ‌کشته می ‌گذارند و قصد دارند با تخریب و زیر سوال بردن یا کم ‌اهیمت جلوه دادن آنها نزد مشتریان، مسیری جدید برای خودشان باز کنند؛

اگر ویترین اطلاعاتی قوی و به روز برای عرضه به مخاطبانمان نداشته باشیم، به ناچار مهر «این هم مثل بقیه است» بر ما زده می‌ شود و به گوشه ‌ای از تاریخ آموزش فرستاده می ‌شویم!

ارائه محتوای بی ‌بدیل، جدید و کاربردی یعنی احترام به شعور مخاطب مشتاق آموزش.

اگر می ‌خواهیم در ذهن مخاطب اولین گزینه باشیم باید مسیر طولانی تجربه، تلاش، علم و ارزش‌ آفرینی را پیش بگیریم.

مراقب باشیم با پای شکسته به قافله گرگ ها نرسیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *